lite updates :*

Well, well, jag har gått som i en bubbla hela dagen igår och idag.
Har träffat Linda, äntligen, och vi har haft muy fun :'D Men imorn kommer hon lämna oss, bajs, så jag får åter umgås med fjortonår-och yngre killar, wiie. Men, men, jag får helt enkelt återgå till mitt läsande och fotande.

Igårkväll var vi iallafall på "krogen" som alla kallar det, en restaurang helt enkelt, ute på Harstena, helt okej. Inte tråkigt, inte roligt, bara mysigt att snacka lite med allt nytt folk som vi har träffat.

Idag har jag och Linda umgåtts helt enkelt, imorse var det kanonväder och vi badade. :) Sen sprang vi fyra kilometer (!) jag vet, inte likt mig, men Linda peppade mig så vi sprang och det gick faktiskt bra :D Sen badade vi igen, blåste upp luftmadrasser och paddlade runt i viken till allas stora oro då det var en del trafik, båtar som skulle ut och in och hit och dit, men det var kul :) Jag blev brun! Jag stötte på en död fisk när vi paddlade också, det var INTE kul, usch vilken panik jag fick, det är nästan värre när dem är döda ^^ :P

Jag gick också in och kollade biljetter till Coldplay (<3) i Globen i september, det fanns bara skitplatser kvar så jag och Anna får antingen stå på varsin sida i Globen och vinka till varandra och betala dyra pengar eller så får vi skita i det, bajs... Men aja, Anna kommer förhoppningsvis ut och seglar lite med oss, hurra :D När hon sa det så blev jag glad för jag saknar hennes happyface. ♥

Sell är dum i huvudet, stackars Linda har fått kasta sig av för hon har hoppat runt så jävligt och jag vill verkligen ha den hästen som ingen tycker om :( Får så dåligt samvete över den där vildbasen som inte kan hålla sig i styr så fort hon måste.... Förlåt en en gång Linda :( Usch och blä, jag som älskar den där knäppgöken. Aja, jag bara hoppas att hon blir normal igen tills jag kommer hem, annars ska hon få på moppo *morr*

Nej, nu ska jag fortsätta med min meningslösa sysselsättning, men jag kan inte hjälpa att det är min drog. FRIEDS, for life <3

Hej och hå ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

ska du stå friends måntro? :p

2008-07-16 @ 20:00:28
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0