underbart

Yoho landkrabbor :)
Nu sitter jag nere i båten efter en underbar dag ute på havet , vi är just nu typ utanför Norrköping. Jag har fotat massor,


Häromdagen fick jag värsta längtanattacken efter någon,
någon som verkligen bryr sig om mig
någon som kan säga att jag är udnerbar och mena det
någon som kan säga "jag älskar dig" och verkligen mena det
någon som är så stolt över mig så han pratar om mig hela tiden
någon som jag kan lita på i alla väder
någon som jag är så kär i att hela världen står still när vi ser på varandra
någon som jag saknar varje sekund vi inte är tillsammans
Någon som känner samma sak som jag.

Vore inte det underbart?

För att se några bilder som jag tog så gå in på min bilddagbok :) jussing.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: felicia

suck, det där var för sant för att vara sant ^^ älskar dig <3

2008-07-11 @ 15:48:15
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: mackebus

kan bara hålla med dig ju :)

kramen.

2008-07-11 @ 17:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0