:)

Lördagen började med ett snabbt besök på horse show, där köpte jag ett schabrak för 300 spänn :)
Sedan bar det av mot Norrköping där vi shoppade lite :) Jag var för första gången inne i en Second hand-butik. Insåg att det faktiskt gick att fynda, skitbilligt ju ;P Köpte sen en balklänning, en foundation och ett par BB-trosor.
Sedan åkte vi hem och gick på en liten festival där min andra kusin, Pontus, spelade med sitt band. De var skitbra! Massa fullisar som vinglande omkring där, såg bland annat en gubbe med häng som visade hela butcracken *eeeuuw*
not so nice... Massa fulla studenter också. de var inte så särskilt *eeeuuw* ;) haha,

Sen bar det hem igen på en pakethållare och vi åt en underbar middag. Sen cyklade vi till smultronstället där jag åt en supergod glass. Sen gick vi och satte oss vid kanalen och myste i solnedgången.Det var helt magsikt. Anna tog massor med  bilder som hon skickar till mig om några dagar. :) Sen åkte vi hem när det började bli lite kyligt, vi var asflummiga av all glass så vi tog några roliga bilder, haha x'D Vi kollade film som jag somnade till, var så himla trött ^^ Somnade väl tillslut vid 1-2.

Idag så bilade vi upp till Sthlm där vi fikade i Zeta-trädgården. Myspys. Anna med familj åkte till moster och jag tog t-banan in till stan där jag köpte två nagelack, orkade inte gå mer i stan sen. Var mycket folk, mycket värme och två supertunga väskor ;) Såg några uteliggare som spelade kort på en bänk, det tyckte jag var lite gulligt :P
Sen tåg jag tåget hem, en gubbe stirrade på mig hela vägen från Sthlm till Märsta, Suck...

När jag kom hem red jag, moppade hem, var ute och sprang fem kilometer och solade sen lite :)

Nu är jag supertrött och sitter och kollar på tv ;)

Chao ♥


Kommentarer
Postat av: M*

meh, inga kommentarer? ^^

2008-06-02 @ 14:31:55
Postat av: Anna

Åh, det var verkligen underbart att ha dig här. Det blir roligare fårn gång till gång. Men nästa gång måste vi gå mer i second hand! :P STOR PUSS PÅ ÄLSKLING! <3

2008-06-02 @ 19:34:04
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0