skuuumt

Allting är lite allmänt skumt just nu, fast jag ska inte gå in mer på det .

Jag har gått ner 6 kilo, helt utan anledning? När jag vägde mig imorse så tappade jag verkligen hakan, och det syns också... "/ Får väl börja äta mer då. Jag har ju varit lite smådeppig de senaste veckorna, i och med avslutningen och så, kan vara därför också.

Var i skolan idag, skumt. Haha, vissa blev lite förvånade att jag kom in där och ba: "Hej, hej, nu är tillbaka:)" haha, tack för snacket Marcus, alltid skönt att prata. :')
Vill säga några ord om Göran Thur, en av mina favoritlärare. Han är alltid lika glad och gò, alltid snäll och man kan prata mycket med honom. Helt enkelt en underbar människa och en underbar personlighet. Nu går han i pension också, kommer aldrig mer få träffa honom, tråkigt... :'( Kanske ser honom i sommar i sin Saga 27 :D

Det var även tydligen personalfest igår i uppehåll, synd att jag inte visste det. Då hade vi kunnat åka dit och se hur jävla fulla vissa blir, haha x'D Jag älskar min (gamla) skola...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0