dagens

Jag saknar dig så otroligt mycket älskling.

When you try your best but you don't succed.
When you get what you want but not what you need.
When you feel so tired ut you can't sleep.
Stuck in reverse.
When the tears come streaming down your face.
When you something you can't replace.
When you love someone but it goes to waist.
Could it be worse?

Lights will guide you home.
And ignite your bones.
And I will try to fix you.

Vet ni hur det känns när tårarna har tagit slut? När man har gråtit så mycket att det inte finns några tårar kvar? När tårarna stänidgt bränner innanför ögonlocken och man alltid har nära till gråten så fort något går fel? Jag vet, och jag vill bara försvinna från jordens yta ibland.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vet hur det känns!
jag står på din sida gumman, finns alltid här för dig fast vi håller gå att glida isär!
jag älskar dig

2008-03-22 @ 14:51:40
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0