suck...

Igår fick jag ett återfall, bara grät och grät. Jag kunde inte sluta. Jag saknar dig så himla mycket, det är helt otroligt... Jag har fortafarande inte fattat att du inte är min längre, även fast det nästan gått två månader. Jag tror fortfarande att du kommer komma tillbaka, men det gör du inte. Du kommer aldrig tillbaka igen, du är borta föralltid. och det är så svårt för mig att förstå. Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag saknar och älskar dig. Det är en känsla som jag bara jag förstår. Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt. Det gör så himla ont, så fort jag tänker på dig så känner jag hur tårarna börjar bränna bakom ögonlocken och hur jag får en klump i halsen.

Jag tror fortfarande att du står där nere i stallet och att allt är som vanligt. Att jag går ner till stallet, borstar, sadlar, tränsar och ger mig iväg på en skogstur. Bara du och jag och naturen. Jag låter dig sträcka ut i galopp på tolkängen och du älskar det, sänker huvudet och springer som du aldrig gjort förr. Det går så fort så mina ögon tåras, det bästa du vet är att springa så fort som dina ben bär dig. Det var så fruktansvärt roligt att känna hur kul du hade när vi raceade. Och när vi badade på Södertörn, det är något jag aldrig kommer glömma. Du var först ner i vattnet och du plaskade runt som en hund. Du drack och plaskade om vartannat. Sen hade vi galopptävling i vattnet, du vann förstås. :') Jag höll på att ramla av för du var så hal eftersom du var blöt, men jag har aldrig haft så himla kul förut som jag har haft med dig. Du har gett mig den bästa tiden i mitt liv. Det tackar jag för Sterling, för allt som du har gett mig, för alla fina minnen och upplevelser. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och du kan bli ersatt av någon annan.

Jag kommer aldrig glömma dina snälla ögon och din mjuka päls, du har aldrig gjort en fluga förnär, alltid lika snäll och du var allas favorit. Alla älskade dig, var det möjligt att göra något annat? Var det möjligt att inte tycka om världens bästa Sterling? Du finns nog kvar i mångas hjärtan Sterling, och jag kommer alltid att älska dig min ängel <3

Fan, nu gråter jag igen...


Kommentarer
Postat av: Veen Huis

Usch, Saknar honom... :'/ Ångrar att vi aldrig badade tillsammans med de små liven, bajs!

2008-03-28 @ 09:04:01
URL: http://veenhuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0