^^

Jaha, vanlig dag. Ovanligt seeg och trist. Men, men. Man kan inte alltid ha kul.

På morgonen flöt allt på, men sen, på lunchen och biologin så var gråten så nära. Hela tiden. Skitdeppig blev jag ^^
Fick sedan en otoligt värmande kram av Marcus, han fattar verkligen. Han kan läsa av mig på en gång hur allt står till. Helt otrolig. Hur ska jag klara mig utan allt folk på Ekilla? Shit, jag kommer typ bli helt apatisk under hela sommarn. Jag ser verkligen fram emot det...

Jag har funderat mycket under dagen, på dig, hur jag ska handskas med det. Men jag har inte blivit klokare alls.

Träffade en otroligt söt liten andunge i stallet som Linn hade hittat i skolan. Och sen tagit med hem. Hm, väldigt smart, men den var otroligt söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0