:)

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA GLAD ATT JAG HAR ER ALLA <3
 

Jag måste bara få säga att jag är så himla stolt över mig själv. Som idag till exempel, vi skulle redovisa en diktanalys inför klassen, det kändes inte konstigt alls, inte jobbigt eller pinsamt. Helt naturligt.
Jag ska även antagligen sjunga solo inför klassen, den låt som symboliserar mitt liv bäst just nu. Coldplay-Fix you. Om jag klarar det så kommer jag vara så otroligt stolt. Jag kan nämligen inte sjunga särskilt bra... "/
Mitt självförtroende har växt så otroligt mycket, det har jag många att tacka för, men mest Linda tror jag :') Och Mackelimack lite grann. Men tack Linda, för att du har hjälpt mig att bli den jag är idag.
Jag älskar dig Linda Veen Huis.

Kommentarer
Postat av: L'

ÄLSKLING, KUNDE INTE LÄSA DET DÄR UTAN ATT BÖRJA GRÅTA! DU ÄR FAN UNDERBARAST, LOOOVE TO YOOU!

2008-05-12 @ 23:08:29
URL: http://veenhuis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0