pallar inte alls ^^

Usch, orkar inte skriva mer om någon jävla försurning! ^^

Är så jäkla skoltrött, men nu är det vara 14 skoldagar kvar, eller hur Marcus? :'(

Vill inte ens tänka på det, det börjar sjunka in mer och mer nu, ju närmare man kommer. Att man ska skiljas från allt och alla. Från den trygga atmosfären hos alla mina fantastiska vänner. Och alla lärare, hela miljön liksom. Jag kommer sakna allt så himla mycket...
Ångesten börjar krypa på allt mer nu, ju närmare man kommer. Jag vill verkligen inte sluta, jag vill inte bryta rutinerna. Att alltid åka till samma skola, samma människor, samma lektioner. Jag vet att det kan låta tråkigt, men det sista året har varit allt annat än tråkigt. Det kan jag lova er. Jag har fått fler nya vänner under min tid på Ekilla än jag någonsin kunnat ana. Det känns bara så himla overkligt att vi ska gå skilda vägar, allihop. Leva våra egna liv, utan varandra. Hur ska jag klara mig utan alla er underbara männsikor? Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0