todays

Idag hade vi orientering, det gick muy bra och det var muy kul :D
Är det bara jag som tycker att det är kul eller? :o xP Tog iallafall alla kontroller inom tiden, även om jag och Linda och Jessica sprang tillsammans hela vägen. Vi träffades ute i skogen och skulle till samma kontroller så då är det klart man springer tillsammans. :)

Sedan åkte vi hem, duschade och åt lunch. Sen tillbaka till skolan för att ha,

slöjd...

Kom igen, hade vi inte kunnat få ledigt? Aja, fick iallafall träffa Markus en snabbis och göra någonting inte så vettigt så slöjden. Men vi skolkade iallafall inte som så många andra. *stolt* :D
Sell kändes superfin när jag red, fräsch och med låg, fin form ♥

Nu ska jag göra klart mitt arbete om Kina, som skulle ha varit inne idag egentligen, men aja. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0