jadu

uppföljning på gårddagens inlägg.
nu har jag lugnat ner mig och är iställer facinerad hur man kan hålla fast så hårt vid sin tro även fast hela världen hatar en och man har liksom inga vänner, man har bekanta. (?) KUL liv liksom...
Just, de hatade svenskar också, för att någpn svensk pastor hade gjort ett uttalande om homosexuella. Då var plötsligt alla svenskar idioter och skulle hamna i helvetet. Eh, hallå? Vadå trångsynt? Om dessa människor lever för att tjäna Gud och det dem säger är guds ord, då gillar inte jag gud iaf ... >.< Han verkar vara jävligt konstig som dödar massor människor som aldrig gjort ont. Märker dem inte att dem säger emot sig själva? Det håller inte alls...
Folk dör inte för att Gud bestämmer att dem ska det, dem där av ålderdom, virus eller av att människor dödar varandra. Fattar inte dem det?

Förlåt, men jag blir bara såå trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0