shit i helvete!

Har precis sett en dokumentär om USAs mest hatade familj. HERREGUD säger jag bara. Jag finner liksom inga ord, de går runt med plakat som säger "GOD HATES FAGS!" liksom, what the fuck?!?!
vad är det för jävla fel på dessa människor? okej att tro på gud, det får dem väl fan göra som dem vill, men att diskrimineringa olika folkgrupper, demostrera på en begravning och säga sig vara glada när folk lider och dör, för att det är guds vilja. (!!!!)  det är fanimej sjukt!
De tror, på riktigt, att den lilla grupp som dem är, typ 20 pers, det är bara dem som kommer till himlen, alla andra i världen hamnar i helvetet... Jag kan ju säga på en gång att om Gud är som dem säger att är så vill jag fan inte hamna i nån jävla himmel. I helvetet är det fest, join me please!
Skriver antagligen mer om detta upprörande program imorn, orkar inte nu... Kan bara säga att jag känner för åka hela vägen till USA bara för att slå dem på käften. Tyck vad fan ni vill, men det är så jag känner iaf...

(var bara tvungen att skriva av mig, det kommer mer...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0