skjut mig, snälla bara skjut mig

vilken underbar morgon jag har haft, verkligen. Helt fantastisk...


... nej, jävla kukmorgon.

Masade mig ur min varma underbara säng klockan kvart över sex. Tog en väldigt varm dusch, torkade, plattade och waxade håret. Sminkade mig och klädde på mig, vipps klockan var kvart över sju. Ingen frukost idag inte. Masade mig iväg till bussen, somnade på den och kom till såsmåningom till stationen klockan tio i åtta ungefär. Ställer mig för att vänta på tåget, det kommer inte. Så kommer det en ny tid: 08.31. Jävla skit tänker jag och går en sväng. Kommer tillbaka vid tjugo över och ställer mig för att vänta. Kylan sprider sig sakta ner genom hela kroppen. Tårna fryser, händerna fryser, ansiktet fryser. Jag är skitsur på allt och alla, typ.

Tåget kommer fortfarande inte och klockan blir tjugo i... Sen kommer en ny tid igen 08.14. Då var min jävla gräns nådd! Ringer till pappa och säger att jag tar bussen hem igen. Missar ändå den enda lektion som jag hade på hela dagen. Så sätter jag mig på fel jävla buss och får gå 45 minuter från bortanför kyrkan. Jävlar vad sur jag blev. Isande vind i aniktet och mina tår höll på att gå av! Batteriet på Mp3 tog slut. Jäfvla fittaa...
Så nu sitter jag och kollar på vackra brudar i TopModel.

Jag ska åka till Märsta och köpa godis och sen ska jag krypa ihop i soffan och titta på film.


Jag vill gråta men det går inte. Mina tårar har tagit slut, balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0