suck

jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, men jag känner bara för att skriva.

Jag kan skriva att jag  ar på Ekilla idag, för första gången sen den 12 juni. Det var...
precis som vanligt. Bara lite skillnader i lärarstaben och lite färre elever. Men skolan är fan lika deprimerande som vanligt, haha. Låånga korridorer, tegel, illaluktande toalletter. Men det var fan mitt andra hem i tre år så det betyder något, ändå. Vi träffade Mia-Pia, det var underbart roligt att träffa henne igen, faktiskt. Jag har saknat henne. Alla lärare blev lite förvånade när vi dök upp, först reagerade dem inte, men sen såg dem att det faktiskt var vi och då blev dem glada, haha :)

Coach Stefan, Danne OCH Olof, har slutat...  fifan. Tycker synd om dem stackare som aldrig fick uppleva de tre snyggingarna.

Jag åt idag en lussebulle, en morotskaka och ett vaniljhjärta till lunch, det var... nyttigt... :P men jaja. Linda och jag är ganska tjocka innerst inne :) Så, det var kul att hälsa på där faktiskt, ska tillbaka på fredag och hälsa på Mackebus, för han var inte där idag :( Det ska faktiskt bli kul.

Nu sitter jag och kollar på Grey´s och jag har tränat, det gick bra, red Chivas. ♥

Kommentarer
Postat av: Macke

men..men....jag e faktiskt också rätt snygg.



...ju..



så det så.

2008-11-13 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0