har ni tänkt på en sak?

Jag har funderat otoligt mycket på sistånde, så mycket att jag inte ens kan sova på nätterna.
Tänk så mycket man inte vågar egentligen? Så mycket man går miste om för att man är så jävla feg. Jag frågade äntligen J om jag fick sova hos honom på lördag, när jag frågade vad han skulle göra så sa han att han skulle vara med sin kompis Matilda och han undrade vad jag skulle göra. Jag sa då att jag bara undrade om jag fick sova hos honom. Han sa då att inget var bestämt med Matilda och att han skulle höra med sina päron. Tänk om jag inte vågat fråga? Vi får se om jag åker dit på lördag, fy fan vad jag skulle bli glad då. Jag skulle vara så jävla nervös och illamående, men jag skulle ändå inte gå miste om den tid jag får spendera med honom. Varje kväll när jag ska somna så saknar jag honom, jag länner mig otroligt ensam, faktiskt. Jag vill alltid vara med honom, det är underbart att känna så.


Har ni också gjort såhär någon gång: Ställ er framför spegeln och tänk på varför ni är just den ni är. Tänk om ni var någon annan. Det är riktigt jävla psykande, riktigt läskigt xP

Kommentarer
Postat av: matilda

hej,härligt att se att man är nämnd i din blogg och grejer.det är inte varje dag det. (:

2008-11-09 @ 01:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0