herreguud

Jävla männsikor, skaffa lite självinsikt era jävla idioter!

Asså, ursäkta, men väx upp! Jag blir så irriterad när jag kollar på Idol. Alla patetiska männsikor som börjar grina som fan när någon äntligen berättar sanningen för dem ^^ Shit, en tjej som kollade åt alla jävla håll som fanns utom på juryn och hon gick inte vidare. Det här var henns kommentar när hon kom ut: "Fock off, usch vilka kalla människor. Jag kan sjunga jättebra, jävla idioter. Fock off, fock off!!" Eh, liksom, VA?! vadå fock off liksom? Fuck off heter det ^^

Jävla idiotas :O

Men shit, vilken underbar människa nyss som gick in, han som var blind som hade trampat på en mina. Fan vad gullig han var :')

JAG FATTAR INTE VARFÖR INTE FOLK KAN VARA LITE SJÄLVKRITISKA? VARFÖR KAN DEM INTE LITA PÅ TRE OTROLIGT KUNNIGA MÄNNISKORS ORD? HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA LIKSOM?! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0