bomb

Mitt huvud är som en bomb, hela jag är som en tickande bomb som snart kommer sprängas. Inom några dagar kommer jag vara en hög med stoft på marken...

Jag har sex stora uppgifter som ska vara inlämnade inom en vecka, fem av dem innan fredag. Jag blir helt sönderstressad, tro mig. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är fruktansvärt. Dessutom orkar jag inta gör någonting, jag blir helt apatisk. det enda jag orkar är att sitta i en fåtölj och stirra ut i luften.

Dessutom tar en tanke upp min hela tankeverksamhet. En fråga om pengar, livsavgörande, bokstavligt talat. Jag får hundra tusen kronor för att mörda min häst, hur jävla fel låter inte det? Liemannen kommer och knackar på, ger mig hundra tusen och tar min häst med sig.

Jag bryter ihop...

Kommentarer
Postat av: Veronika

Snälla bli inte till en hög med stoft, livet skulle bli så tråkigt och meningslöst då.. <3 Ja, det låter helt fel och det är så jävla fittigt orättvist och fel så det finns inte! Men i längden kommer det att bli bäst, tyvärr.. Älskar dig <33

2009-04-15 @ 18:55:10
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0