en avlägsen och omöjlig dröm

Jag har en väldigt avlägsen dröm, jag vill ha tillbaka min bebis, och samtidigt ha en till häst, fuxen. Jag vet att jag är knäpp som vill ha tillbaka min gamla ponny som jag inte ens kommer kunna tävla på, men han var mitt allt i fyra år, så det är inte konstigt att han betyder enormt mycket för mig. 

Och dessa tre dagar som det har varit underbart vacker väder, de dagarna vill jag kunna tillbringa i stallet. Jag kan vara där i timtal och bara pyssla och tjattra med alla roliga människor. Men jag vill ju kunna rida också, varför ska inte jag få ha en häst? Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Jag vet att jag inte mår bra utan hästarna, så varför kan jag inte bara få en häst att rida på, varje dag? Är det för mycket begärt? Att ara få åka till stallet, sent en sommarkväll, göra iordning hästen och rida iväg mot solnedgången. Det är på hästryggen som jag trivs bäst, det ärdär jag hör hemma. 



I miss this, a lot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0