glad i en hatt

Idag är jag glad. 

Det går toppensnoppen att plugga och jag upptäckte nu att jag har fått en mycket mer vältränad mage och det tackar jag inte nej till såhär till beach -09 :D En skitbra övning som jag gjorde igår, som btw gör så jag har värsta träningsvärken idag :(... Man ligger på en pilatesboll och har ryggen ganska långt utanför, eller vad man ska säga, och sen gör man bara vanliga situps. Det tar mycket bättre än vanliga situps, och det är riktigt jobbigt. Jag orkade inte mer än tio åt gången ^^

Så testa det så kommer ni bli mycket mer glada åt era magar C: Om man inte har en skitsnygg mage ändå förstås som väldigt många har :)

Dessutom så knarkar jag SodaStream och Vänner har jag på i bakgrunden, muy fun C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0