Gröna träd, rosa blommor och bruna ben

Nu är sommaren här ta mig tusan! Underbart enligt mig! Fick en kommentar om att mina ben är bruna idag också vilket gillas mucho! C:  Haha, jag är glad i en hatt att värmen är här och att jag kanske har en ny pålle i stallet snart, hurra! :D 

Gud vad jag är mycket utropstecken just nu, men mitt liv är lite så just nu, inte fel, inte fel :)

Juste, idag när jag åkte tåget hem så börja jag tänka på en person, på ett helt nytt sätt, som jag aldrig kunnat föreställa mig förut. Det roliga var att det pirrade lite i magen när jag tänkte på honom, skumt ^^ Men ganska kul tycker jag, vore kul att bli lite småpirrig i magen igen, var ett tag sedan nog (a)

Orienterade idag också, gåendes visserligen eftersom ingen av oss hade med oss kläder (där ljög jag! :O) haha, men det gick bra och vi hade muy mys. Det gillas mycket också C:

Nej nu ska jag försöka prata med min mamma utan att gå i taket, hon blir ledsen för att jag inte pratar mid henne... :P



Kommentarer
Postat av: Veronika

Jasså, vem är denna kille nu då? :O :D Hahaha, busmalin ;P <3

2009-04-28 @ 20:04:50
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0