Varför är Stefan Holm så spänstig? Han är ju så kort...

En av kvällens stora frågor mellan mig och V. Jag undrar också vad som händer med Rix Morronzoo när Gert Fylking dör, dags att starta operation "Hålla Gert Fylking vid liv!" ( XD ) Liksom Tanya och Figaro då? Han är ju ganska gammal...

"Du har en chokladfläck på tänderna! XD"
"Det ska jag tatuera in!"
"njaa..."
"Jomen om någon säger att jag har något mellan tänderna så ba: nej, det är en tatuering!" 
"HAHAHAHA!"


Sen så såg jag en delfinformad fläck i min kladdkaksform, det betyder ju att jag kommer bli en delfin i nästa liv, så därför ska jag blogga om det så jag kommer ihåg det, då blir det inte lika farlig att dö! :) Då vet jag ju att jag komemr vara glad och fri och söt och omtyckt i nästa liv!

Förlåt för otroligt rörigt inlägg, men dessa saker är en del av de saker som vi disskuterat under kvällen, och gamla minnen :) Och dålig, men jävligt rolig sexistisk film "18 year old virgin" haha, XD

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahahaha, ja vi är inte riktigt kloka Malin! xD Och den här kvällen va GRAZZY och innehöll i princip allt som en bra kväll kan innehålla^^ hahaha xD



Den va kärlek helt enkelt! <3

2009-08-17 @ 10:02:26
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0