f a n f a n f a n

Ungefär som rubriken lyder, så känns det. Det är bara för mycket just nu. Stress på morgonen (jag sover ju så länge jag kan), stress till tåget (eftersom jag alltid är sen), stress till skolan (jag fryser), stress i skolan (FÖR mycket uppgifter), stressa i sig lunchen (för att hinna plugga), stressa hem, stressa i stallet (för att hinna hem tidigt), stressa i säng (för att få sova så mycket möjligt)...
Ja, behöver jag ens säga något mer..? Jag hinner ju knappt andas. Idag började tårarna rinna efter att jag haft en klump i halsen under timmar, jag vet inte ens varför? Jag kände mig bara så ledsen och övergiven. Negativ stress? Och det som fick bägaren att rinna över var att jag fick mens. Suck. Jag ser inget slut på den här tunneln. Den fortsätter och fortsätter och det kommer bara nya hinder hela tiden.
Hjälp, någon..? I need a vacation.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Snuttan, det går över! Snart är det jullov och då ska vi sova! <3 Det löser sig och snart blire ljusare, lovar. Älskar dig <3

2009-12-10 @ 18:09:33
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0