Can you feel it Mr. Compost?!

Efter en underbar helg med kära vänner så är jag helt slut, i både kropp och sinne.
Fredagen spenderades först i skolan, inget plugg hans med men vi gymmade och jag kände mig duktig. Sedan red jag Coppis och sen tog jag bussen hem till bästa Anna. Vi kollade film, åt sallad och allmänt myste. Tack för det <3

Lördagen spenderades också med Annie, vi letade jobb på Arlanda, utan större framgång. Men vi gör ett nytt försök nästa helg. Jag tågade sedan till Uppsala där jag träfafde udnerbaraste Veronika  och lite senare Johan :) Vi kollade bio, "I taket lyser stjärnorna" *snyft* och sen drog vi till Johan och kollade ännu en film, Ace Ventura, *asgarv!*. Vi åt milkshake, varma mackor och morötter. Och jag kan ju säga att jag gillar Johans föräldrar, de var så himla gulliga :D

När jag sätter mig på sista tåget hem så kommer en våg av känslor över mig. Konstiga känslor, känslor som inte ska finnas kvar. Gamla känslor, inte bra. Jag kände för att göra någoonting som jag inte velat göra på länge och det kändes konstigt, overkligt. Jag tänker inte säga här vad det var, men det är egentligen inget dåligt. Det gör bara mig ännu mer förvirrad än vad jag var innan... Jag försöker rensa i hjärnan, rensa bort allt skit, slänga i papperskorgen. Men det funkar inte, allting sitter och gnager och det håller på att driva mig till vansinne! Kan jag få rena, raka och klara budskap hjärnan? Tack! Inget mer luddigt och kanske, kanske inte. Utan kan den inte bestämma sig för en sak och sen hålla sig till det? Varför ska den hoppa mellan typ fyra olika saker inom loppet av tio minuter? Det försvårar liksom allting, mitt hjärta blöder av smärta och hjärnan håller på att sprängas av alla tankar och känslor. Vad ska jag gör egentligen? Kan inte någon bara tala om för mig hur jag ska göra så jag slipper tänka själv. Droga ner mig, sup ner mig, vad som helst. Bara jag får slippa tankarna i några minuter....

Hej å hå, jag måste verkligen sluta skriva sådana enorma inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: E

Var den bra filmen, i taket lyser stjärnorna? :)

2009-02-01 @ 18:24:12
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Ebbsi,

Älskade vän, talk to me <3

2009-02-01 @ 23:46:16
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Marcus

Alltså..först o främst. Dessa tankar har vi alla..nångång..suck.

För det andra..jag gjorde en kul grej för dig i går ju :) sjöng o allt haha

2009-02-02 @ 00:09:35
URL: http://mackesblogg.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 16:44:25
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0