smärta

jag har ont i hela kroppen. Det värker och jag tackar uppfinnaren till Tigerbalsam! Igår ramlade jag av två gånger på tio minuter på träningen, pinsamt... Chivas var, busig, så att säga. Hon bockade och jag var inte beredd för fem öre så jag damp med huvet i backen rejält båda gångerna. Först gjorde det inte så farligt ont, men efter ett tag så kände jag mig illamående och lite yr. Tänkte inte mer på det utan åkte hem och lade mig vid tolv. Klockan ringde kvart över fem imorse, jag stängde av den i sömnen och vaknade igen klockan sex med ett huvud som kändes som om det skulle explodera... Jag somnar om och mamma väcker mig halv sju. Jag säger att jag har svinont och att jag inte kommer upp ur sängen. Jag hör att hon nämner något om "sjukanmälan" och "stanna i sängen", tacksamt somnar jag om.

Går tillslut upp vid tolv och dagen spenderas framför VÄNNER med en supergod kladdkaka. Huvudet känns bätre och jag åker till Märsta och köper hårfärg och saolar, laddar inför imorn liksom ;)

Måpste bara berätta om min underbara dröm! Jag drömde om en viss person som jag varit väldigt förälskad i. jag drömde att han, jag, Ebba och Danne satt och kollade på film. Han ber mig sätta sig bredvid honom och det tackar jag självklart inte nej till... Han börjar dra med fingrarna över mig rygg, ner på armarna och upp över nacken och genom håret, så som Veronika gör (a) Sen masserar han mig och tar min hand, med sammanflätade fingrar förstås, och håller den filmen ut. Sen ska vi gå till tåget, hand i hand, men när vi kommer nedanför backen från skolan så vänder han plötsligt och säger till mig att följa med. När vi kommer tillbaka till skolan, som inte var skolan utan nått annat hus, så säger han "Vi bakar kladdkaka!". Så gör vi det och sätter oss i en soffa och äter den. Sen när vi ätiti klart så tar han min hand igen och sen myser vi. Sen vaknar jag! *bajs* Ville bara somna om för jag ville ju veta vad som skulle hända, men det fick jag aldrig veta :( Men det var underbart, kommer fortfarande ihåg känslan av hans händer som drar över min rygg... Ojojojoj... (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUMMAN! <3<3<3<3<3





Ohlala!!!!! Bakar kladdkaka! <3

2009-02-26 @ 21:54:32
Postat av: Anonym

Det var typ annagrrrrrrrr i förra kommentaren C:

2009-02-26 @ 21:56:07
Postat av: Veronika

Säger bara en sak, använd moppehjälm och linda in dig i bubbelplast nästa gång du rider =)



Hihihi så sjukt myspys dröm det låter som =) Älskar dig <3

2009-02-28 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0