en bra dag för en gångs skull

Idag har jag faktiskt haft en väldigt bra dag, för en gångs skull liksom.
-Jag var övertrött=väldigt flummig
-Spanskan inställd pga sjukdom
-Svingod mat
-Underbara vänner
-Idrotten gick (Y)
-Var i stallet länge och pysslade, vilket jag ofta inte tar mig tid till
-Mysig "middag" på
Subway med Linus, Bumbi och Veronika

Ja, jag har helt enkelt haft en skön, bra dag :) Jag känner mig ganska fräsch i och med idrotten, vilket aldrig är fel :)

Jag försöker just nu bygga upp olika scenarion i huvudet där allt går bra, meningen är ju liksom att jag ska göra det här senast lördag och då funkar det ju inte. Det har jag lovat mig själv, fast ett löfte på den där listan har redan spruckit, men jaja. Jag försöker förjäves peppa mig själv och föröska vara stark, får se hur det går... Hmm.

Jag och Veronika har även bestämt oss för att verkligen bli spännisar innan sommare, bara för att Pelle inte tror vi kan bli det ;) Haha, efter idrotten idag :
Jag: "ja, vi ska ju gymma imorn också :)"
Veronika: "Ja, vi ska ju bli spännisar!"
Pelle: "Ska NI bli spännisar?!"
Jag och Veronika: " :O ??!! "
Pelle: "Neej, det var inte så jag menade, jag la bara betoningen fel..."

Haha, yeah right liksom xD

Chao <3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha trots att våran översnygga idrottslärare inte tror att vi kommer kunna bli spännisar xD Så tror jag till 100% att du kommer klara av ditt löfte! Tro på dig själv och bara våga så kommer det bli skitbra! =) Annars får du köra fusk vägen och fråga an annan^^ <3

2009-01-29 @ 22:27:12
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0