##!!$&%&)"

Ungefär så känner jag nu, skolan går åt helvete, tycker jag. Hur jag än gör blir det aldrig riktigt så bra som jag vill att det ska bli. Jag blir bara helt depp av att få tillbaka mina arbeten som jag gör, blir så jävla irriterad på att jag aldrig kan göra något rätt...

Kan bara något gå rätt i mitt liv, kan inte något världsbäst underbart hända snart? Det känns som att det bara är uppförsbacke hela tiden och jag måste klättra hela tiden för att komma någonstans. Kan jag inte bara få lite gratis någon gång? lite hjälp på traven liksom... Jag vet att det inte finns några genvägar, men en liten puff i rätt riktning kanske skulle hjälpa till lite. Jag hatar att jag inte kan vara lika bra som jag en gång var, jag kanske har höga krav, men jag kan fan inte sänka dem... Jag blir vansinnig på att alla är bättre än mig, det låter jättefånigt, men det är verkligen så jag känner. Jag känner det som att mina föräldrar har enorma krav på mig också, fast det har dem säkert inte egentligen, men dem förväntar sig att jag ska få MVG på allt jag gör. Tror jag det vill säga.

Som sagt, en liten puff, något positivt, vad som helst, som inte är som allt annat skulle vara helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Ebba, the puff!

you know that I always stand behind you and give you `puffs´ älskar dig <3

2009-01-12 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0