hejslappdag

Idag tror jag att jag har haft den slappaste dagen i skolan någonsin... Jag åkte liksom dit för att få höra att jag inte kunde jobba vare sig idag eller imorn, suck. Hela datasystemet är typ krashat, det går inte att logga in, inte spara och inte skriva ut något. Ingen matte att göra, den börjar på måndag och ingen spanska att göra. Jahapp tänkte nog dem flesta och gick hem :P Så vi gick från skolan efter att ha suttit hela dan och snackat :) Ebba stannade och pratade med sin fjärt och jag, Veronika och Johan gick till Wayne's och fikade :) En varm choklad med marshmellows och så fick jag en minibrownie av Johan (a) :)

När jag kom hem vid fem så var det meningen att jag skulle kolla lite VÄNNER, jag såg typ ett halvt avsnitt, sen somnade jag som en stock. Såå skönt :) Sov i två timamr tills mamma kom hem, så nu är jag ganska pigg!

Måste också säga att jag blev helt varm i hela kroppen när jag såg Ebba och Veronika på stationen imorse, helt underbar känsla! Det var så himla kul att träffa dem igen, har inte setts på hela lovet typ :( Varit upptagna på olika håll liksom, men jag tycker så jävla mycket om dem så tre veckor utan varandra blev väldigt mycket "/ Så det var underbart att träffa alla igen , Linus och Bumbi har jag iaf träffat på lovet :) Men det var underbart att träffa dem igen och Johan, Kevin och att få bara se * var underbart, haha :P Jag och Ebba bara stod och glodde, det borde inte få vara tillåtet att vara så jävla snygg som han är... :(

Nej, nu ska jag fixa lite i mitt rum tror jag, men i det stora hela har dagen varit väldigt bra och jag är muy trött så det ska bli skönt att slippa gå till skolan imorn :P

Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0