sammanfattning btw

Jag härmar lilla fröken alfmina.blogg.se och skriver en sammanfattning av 2008, även om jag kanske inte kommer ihåg allt jag gjorde :P

Januari:
- Min 16-års dag
- Jag fick nackspärr for the first time, inte kul!
- Jag provred x antal hästar
- Mamma släppte bomben om att några ville köpa Sterling :(

Februari:
- Min älskade Sterling åkte, lämnade mig kvar ensam... :'(
- Jag grät massor..!
- Jag provred tre hästar i Norrköpning, varav en av dem var Sellan
- Jag köpte Sellie
- Några underbara dagar nera hos Anna i samband med provridningar
- Jag klippte av mitt hår och fick någon slags emo-kick (?)
- Myskväll hos Sofia med kinamat <3
- Om jag inte minns fel hade vi nationella då också "/

Mars:
- Jag åt en hamburgare i tre tuggor medans Sofia filmade xD
- Jag grät ännu mer..!
- Linda hällde vatten i mina byxor :(
- Känslomässigt i skolan när vi jobbade med andra världskriget :(
- Anna älskling var här på lovet <3

April:
- Spexfoto i skolan med 80-tals tema :D
- Ellens pålla kom till stallet :)
- Valborg på tivoli i Märsta med Sofia och Felicia (cp xP)
- Jag var nere i Söderköping och kollade på Pontus musikal, underbar <3
- Jag och Sellie tävlade första gången, i Vallentuna 90+1 m :D
- Var i stan med bästa Linda och Felicia :D
- Tävlade på UVFK :)
- Ekillamaran :)

Maj:
- Fotbollsturnering i skolan (:D)
- Jag och Linda solade för första gången ute, i hagen xD
- Tävlade i Mälarhöjden och tog min första placering i en 90 med Sell <3
- "Badade" första gången i havet, med Linda :D
-  Var på Grönan med klassen, underbart kul!
- Tävlade i Märsta <3
- Tävlade i Årsta (som gick åt helvete)
- Farmor dog :'( R.I.P

Juni:
-
Avslutningsbal <3
- Badade hos Jess med alla underbara tjejer <3
- Skolavslutning :'(
- Underbar midsommar med Annish på båten :)
- Jag var i Söderköping <3<3
- Tävlade i Järfälla, första felfria 1,10 <3
- Jarro avlivades :'(
- Begrvaning för farmor :'(
- Semester med båten började så smått, Linda med i början, underbart !

Juli:
- Semester hela månaden, dvs ute med båten, var med Linda mest hela tiden när vi kunde (a)
- Kom hem i slutet på juli,
- Bodde själv hemma
- Satte igång pållan, gick skit :(

Augusti:
- Pridefestivalen med bästa sis, Emma och Tony
- Anna var här <3 (hon åkte moppe för första gången :D)
- Började träna igen , gick toppen
- Sellie blev halt :(
- Jag började gymnasiet, KG i mitt hjärta
- Lärde känna massa nya underbara männsikor, jag älskar er <3

September:
- Hästen fortfarande halt, börjar utreda hältan...
- Färgar håret för första gången, brunt :)
- Jag var i Söderköping <3
- Shoppade massor
- Tog "modellbilder" med Anna :)

Oktober:
- Sellie fortfarande halt :(
- Friluftsdag i skolan, haha *regn*
- Var hos Veronika för första gången <3
- Åkte till Saltsjöbaden med nv <3
- Jag färgade håret ännu mörkare :D
- Var på tjejdag i Österby :)
- Hade Halloween kväll hos mig med Ebba ocg Veronika

November:
- Sellie fortfarande halt :(
- Var hos Ebba för första gången <3
- Öppet hus på KG :D
- Första snön kom <3
- Fikade med Anna i Sigtuna :)
- Träffade Anna med familj och Léa i stan och var kulturell ;)
- Det var fem år sen jag köpte Sterling </3
- Ma och Pa var i Kina
- Hade myskväll hos mig med uppsala vännerna <3
- Såg Mamma Mia! för första gången och blev frälst xP
- Ganska depp i slutet av månaden ...?

December:
- Sellie fortfarande halt :(
- Öppet hus nr 2 på KG
- Ebba och Veronika sov hos mig och vi kollade Titanic och bakade tårta till Linus
- Linus fyllde år och vi firade det i skolan (a)
- Jag och Ebba piercade oss :D
- Skolavslutning med kass film men underbara männsikor xD
- Nationella i matte A :'(
- Julbak och julklappar, Walk To Remember hos Ebbs, underbart <3
- Bowling med bästa :)
- Julafton <3
- Var hos Anna och tog massa fina bilder
- Såg Motorsågsmassakern, uääk xP
- Nyår med bästa <3<3


GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0