svårt? nää

Det var inte så svårt, eller hur? Jag besegrade mina hjärnspöken, iallafall för dagen, ha! Malin Vs. Hjärnspöken 1-1 :D Tjoho!
Känner mig en aning bättre och en aning starkare idag, helt klart! Men du måste tycka jag är helt knäpp som blir typ helt högröd i ansiktet så fort du ens kollar på mig... Men då får du fan tycka det, jag är starkare nu!

Jag ska inte säga att min lille djävul inte sitter kvar på axeln, men han är banne mig inte lika kaxig längre.

Jag ska inte skriva värsta inlägget idag också, även om jag vill. Bara att jag hatar när det blir error på bloggen... Har gjort värsta fina headern så funkar den inte :(

Aja, Have a good niight :)

Kommentarer
Postat av: V

Du är så jävla grymt duktig! Modigast i världen typ nu ju :D Det var grymt bra gjort och nu måste du bara fortsätta våga! :D Men se upp för illusion-personen! <333

2009-01-20 @ 23:03:55
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0