en liten sång om en dansande drottning och en mamma mia

Jag har idag kommit på en sak som gör mig så sprudlande glad även fast det blåser storm och snöar blötsnö på mig hela vägen hem. Jag fryser in i märgen och mitt hår är blött men ändå trippar jag på tårna och hoppar små hoppla steg hela vägen hem. Anledningen? Ja du, ABBA säger jag bara :) (Y) Tummen upp för dem och för att de räddade min annars hemska promenad i äckelvädret.

Tummen också upp för min snälla mamma som idag har pröjsat en supersnygg vårjacka från 365 Sunshine för 1200 pix. Det tackar vi för! Har tyvärr inget pic just nu men det återkommer jag om :) Att jag och min mamma dessutom kan spendera en typ en hel timme utan att jag blir förbannad på henne är ju ett mirakel :D Och att vi ser ut som hembiträden i en annars supersöt klänning kan vi ju ge tummen ner för...

Jösses vad jag pladdrar, nu ska jag mysa med min kisse framför Vänner resten av kvällen.

Hade gött (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0