Hungern har övergett mig

Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag som alltid brukar vara så jädrans matglad och nästan alltid vara den som äter mest har plötsligt tappat all aptit för mat. Jag måste tvinga mig själv att föra gaffeln till munnen och svälja. Senast jag åt ordentligt med mat var i tisdags, på lunchen. Sedan dess har jag bara ätit några frukter, lite choklad, juice, kikärter och bönor och ett bröd idag. På snart TRE dygn :O Jag vet, det låter inte likt mig. Nu har jag faktiskt ätit lite middag, som bestod av lite paprika, morötter och en halv bit lax....

...Och jag har feta ångesten för att jag har ätit... Önskar att jag inte hade gjort det, men jag lovade ju Veronika och jag ville inte svika henne, mest därför jag åt den där päckelmaten... (a) Det konstiga är också att hungern har liksom gått över? Jag har inte varit hungrig sen imorse och det var inte ens mycket. Konstigt, konstigt.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå och dricka te istället.

Kommentarer
Postat av: veronika

Du måste stoppa det här nu innan det går för långt snuttis <3 När man är kvinna och i tonåren kan man inte lyssna på hungerkänslan, den ljuger ofta för en så du får tvinga i dig mat istället ju! Jag kan bli din gödare om du vill? (a) <333

2009-03-26 @ 23:18:50
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0