jagvetinte

Fråga mig inte varför jag mår som jag mår, jag vet verkligen inte varför.
Allt är bara ett jävla mörker just nu :(
Hade en extremt dålig dag i skolan idag, höll på att få panikattack på föreläsningen för att några killar viskade och prasslade med sin jacka. Jävla skit liksom...
Sen har mitt humör varit som en bergochdal bana, först jätteglad sen typ gråta-ångest-spy-humör, liksom va? Jag brukar inte vara sån, jag undrar varför. Och nej, mensen är inte på G...

Jag är i alla fall glad att jag har min pålla, hon förgyller min dag en aning :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

panikattack för att de prasslade med sin jacka? :(

2009-03-13 @ 18:05:01
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

Hallo! Har du något baktips kanske? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0