som en berg och dal bana

Mit liv är verkigen som en berg och dal bana. Ena stunden är motivationen på topp och jag kan plugga konstant i flera timmar. Andra stunden blir jag heldepp för att jag har så mycket att göra, helt apatisk liksom. Läraren är dum i huvudet och fattar ingenting och jag fattar ingenting och allt går åt heleve, speciellt när man ligger tre veckor efter med matten (a)

Sen är det konstigt hur mina känslor fungerar. De enda killar jag vill ha är dem jag inte kan få och den killen som är perfekt på alla sätt och vis och som jag kan få vill jag inte ha... Inte ännu i alla fall. Och jag vill inte tvinga mig själv att gilla någon heller, det är rättvist mot någon. Ibland önskar jag att jag var typ sju år igen. När jag kom hem med bästisen, vi satte oss med ett berg av mackor och o'boy och lyssnade på Madicken, Nalle Puh eller Pippi. Underbart? Ja...

Sen kom jag på igår att jag inte vill leva ett vanligt liv, jag vill ut i världen, jobba med roliga och annorlunda saker och leva livet. Inte samma gamla visa, samma gamla rutin med samma gamla saker. Variation tack!

Chao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0