underbar

                               Tack Jessica, älskade vän, för kommentaren från förra inlägget, du betyder allt för mig.

Ni behöver inte läsa förra inlägget, det var onödigt, jag blev bara sådär söndagssentimental som vanligt, ta det inte på allvar.

Idag har det varit en såndär speciell dag, den har haft allt! Skratt, tårar, bra plugg, kramar, pussar och många sköna känslor. Det är underbart att känna att man betyder något för någon och det har jag verkligen känt idag, därinne på toan så kändes det bra att sitta där med er, i mörkret och lyssnandes på Titanic.

Citat by Veronika "Vi kommer vara tillsammans föralltid, what ever happens."  oj, säger jag bara, jag började nästan gråta, ingen har någonsin sagt det till mig ansikte mot ansikte förut. Det kändes så himla fint, trots att det var på en jävla skoltoa där folk sitter o bajsar (XD) Men tack mina underbara vänner för den här underbara dagen. Ni betyder allt för mig, jag älskar er!

Måste bara säga en grej som Ebba sa idag också XD "Ja, sen gjorde jag honom lite upphetsad så han blev tvungen att gå hem..." XD HAHAHAHA, shit vad kul det lät :P

                                                                 

Tillsamman genom livet,

Kommentarer
Postat av: Ebbsi,

Okej nu kommer värsta dryga kommentaren, men orkar inte bry mig ^^ Så mörkt som mitt liv varit på sista tiden, då jag mest bara undrat varför jag inte tagit slut på all skit. Idag fattade jag varför. Hela dagen med er, ni mina två verkligen bästa vänner.



Veronika har varit en person jag verkligen känt mig trygg att gråta hos, en sak jag har svårt för som du vet, men idag kände jag samma med dig. Att sitta där intryckt på en jävla toa, att det kan vara så underbart?! Vi ska alltid gå tillsammans o så är det bara. Älskar dig hjärtat <3



Hahahha, o jaaah.. hahahahh, det var även en kansbolligt rolig dag <33

2009-03-30 @ 22:15:36
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Malin, min lilla älskade Dingo och sagan om ringens själsfrände <3 Du betyder så sjukt mycket så det går inte att beskriva hjärtat <3 Idag har varit en helt fantastisk dag, och jag är säker på att vi tre powerpuffpingerna kommer vara vänner för alltid, det bara är så =) Älskar dig! <3

2009-03-30 @ 22:32:41
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Veronika

Min älskade lilla dingo och sagan om ringens själsfrände <3 Du betyder så sjukt mycket så det går inte att beskriva!



Inne på den trånga bajstoan idag va det helt magiskt, det finns många människor som man kan skratta och ha roligt med men de människor, som man kan vara sig själv med eller som man kan gråta med och fortfarande vara lycklig, är desto färre. Du och ebba är verkligen två såna människor och jag är glad att ha er som mina bästa vänner =) <3



Och det är klart att vi de tre powerpuffpinglorna ska vara vänner hela livet! Älskar dig, och tack för en helt fantastisk dag <3

2009-03-30 @ 22:46:45
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0