Det enda jag behöver är ett skratt

Idag har varit en såndär bajs och superdag :) Den började sjukt segt och jag har inte haft någon arbetslust på hela veckan. Tråkigt tycker jag. Har sjukt mycket att göra...

Jag var mest depp hela dagen och kände för att bara åka hem och krypa ner under täcket. Jag är sjukt stolt att jag klarade mig genom hela dagen. Det fantastiska var att så fort vi kom från skolan så blomstrade vi upp. Jedrans vad vi flummade och dampade på väg ner till stan. Jösses. Jag tror jag skrattade ut en veckas skratt på ungefär en kvart. Det var lovely. 

Her dessutom hittar ungefär sex plagg på HM som jag bara vill ha! Men som jag inte kan få. Bajs.

Var uppe på donken en stund med Linda och drack kaffe, men glassen var slut :( Hon gjorde mig glad och istället för att åka hem och deppa ner mig i godis o Vänner så fick jag mig några goda skratt och en härlig känsla i magen. Men solen som lyste över vägen, och "This is my home" i lurarna så fick jag en såndär härlig, underbar, bubblig känsla av lycka i magen. Tack!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Wiie, du gör mig lycklig!! :D Och skratt är det absolut bästa jag vet! :D <33

2009-05-16 @ 00:07:47
URL: http://avokadosallad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0