drömdeg och Vänner i massor

Min gårkväll var underbart<3 När jag kom till Tomas så gick vi raka vägen till Pizzastället och köpte supergoda pizzor :) Haha bästa av brorsan "Vore det helt omoraliskt av migatt bjuda dig på alkohol?" XD haha, nejnej det tackar man ju inte nej till ;) Så jag fick en supergod xider och blev lite extra glad :) 

Vi pratade skit i två timmar och det var så himla kul, att kunna prata med honom om allt som jag inte kan prata med mina päron om. Det kändes jätteskönt helt klart. Sen däckade vi i soffan framför hockeyn med en stor skål godis :D Ingen matte den kvällen alltså :P Kom på när jag låg där i soffan, lyssnandes till hans andetag, att jag älskar att vara med honom, så varför är jag inte det oftare? "/ Konstigt. Nåväl, jag älskar min bror ♥

På morgonen fick jag iallafalla vakna till ljudet av regnet och somna om, och sedan vakna igen till ljudet av radion som Tomas satte på, så himla mysigt :) Sen blidde det plugg så känns det bättre med matten :D

Sorry för sjukt ointressant inlägg, men jag kände för ett sånt ;) :D

Kommentarer
Postat av: Ebbs

låter underbart ju! (:

2009-05-10 @ 18:32:48
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Anna som älskar dig

Det här var ett av dina intressantaste inlägg! så glad blir jag att läsa om det! <3

2009-05-13 @ 23:59:44
Postat av: Anna som älskar dig

Det här var ett av de mest intressanta inläggen, jag älskar att läsa om sånt som gör dig glad och om mina fina kusiner!<3<3<3

2009-05-14 @ 00:07:51
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0