.. :(

Varför kan inte jag få bli kär i någon? Jag har nu tillslut insett att det bara är jag som är problemet, det har varit flera killar som har varit intresserade av mig det här året, men har jag gillat någon av dem? Nej. Bara Johan, men då var jag för feg... Jag menar hallå, jag vill också vara kär! :( Jag vet att det inte kommer av sig självt, jag måste ju träffa människor, men jag har inte haft någon lust alls... Oftast är jag nöjd med allt som det är, men ibland slår ensamheten till så hårt att jag nästan börjar gråta.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det kommer komma! Jag lovar. Och om du skulle ta någon bara för att han gillar dig, så får du ju inte kärlek.. Utan du måste vänta, det kommer snart någon som är som gjord för dig! Du förtjänar den bästa snutt <3

2009-05-28 @ 21:58:44
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Duvet

Du är stark <3

2009-05-28 @ 22:56:52
Postat av: E

Att man inte blir kär i vem som helst, inte "tar första bästa" är nog ett gott tecken, ett tecken på att man inte blivit desperat iallafall. Även om man önskar att hjärtat kunde ha lite lättare att falla när någon faller för en själv. Men, som vi sagt förut Malin, det kommer :) Tur att man har vänner i ensamheten iallafall.

2009-05-29 @ 21:57:54
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack alla, ni är sötast!

2009-05-29 @ 22:26:42
Postat av: Ebbs

Snuttan snuttan, snart kommer din prins också komma. Att du inte har lätt att falla för någon tycker ja är bra, det är jobbigare att vara i ett förhållande med en skit än att inte vara i ett förhållande alls. Snart kommer solen le mot dig, det lovar jag dig <3

2009-05-31 @ 12:09:38
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0