jag o r k a r inte

J a g  b a r a  o r k a r  i n t e  m e d  d e t  h ä r . . .

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag vet inte om jag vill eller inte, jag vet inte om jag ska vara med eller inte, jag vet inte hur det ska göras, jag vet inte när det ska ske, jag vet...

. . . I N G E N T I N G ! ! ! ! 

Jo, jag vet en sak...



... att jag älskar dig så mycket att tårarna inte kan sluta rinna.




 I was blessed to have you in my life.

Kommentarer
Postat av: Annagranis

Men PUSS <3

2009-05-06 @ 23:51:23
Postat av: Bumbi

hjärtan och kramar<3

2009-05-08 @ 21:37:56
Postat av: Veronika

Och jag vet att jag älskar dig och att du kommer fatta rätt beslut! <333

2009-05-09 @ 13:00:33
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Lilla Shopping, så sött att du inte får missa :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-09 @ 16:35:14
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0