Har precis haft en timmes långt samtal med MB, det var skönt :) Och nu kommer han bli glad att jag skriver om honom, jag gillar't. Så skönt att han finns, min älskling :)
Hm, klockan är snart 23, kanske borde gå och sova så jag inte blir hemma imorn också, klarar inte att vara borta längre från mina bästa i skolan. Blir helt tom utan dem, vet inte vad jag ska göra liksom. Jag älskar er, fast det vet ni redan, men jag gillar att säga det. Jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er.
Sådärja, sleep tight, dreem of bedbugs tonigt.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskar dig älskling, bli frisk och kom tillbaks till skolan fort!!! <3

2009-12-01 @ 12:40:04
Postat av: Anonym

Älskar dig min finaste <3

2009-12-02 @ 22:12:37
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0