kan jag inte få bli två år igen?

Usch. Överöst av plugg, stress och trötthet, bra kombination, eller hur? Jag ska skriva en uppsats på 10-15 sidor, ett svenskt repotage om ett grekiskt gamalt drama, sammanfatta värdelösa spanska noveller, skriva en labbrapport på en misslyckad celllabb och skriva en reseblogg på engelska om Australien... Tjoho!!

Jag vill hellre bli runtdragen i en varm, mysig vagn, bli gullad med och ha en napp att suga på. Eller nej, nappen kan jag skippa. Men jag vill bli runtdragen i en barnvagn med fårskinnsfäll och varma filtar.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja, jag tycker att vi skapar n enorm barnvagn och så flyttar vi till ett varmt land och så ligger vi i vagnen hela tiden! Plus att vi måste ha massa folk som bara ger oss allt vi vill ha :D

2009-11-13 @ 14:23:00
Postat av: Ebbs

Men tänk såhär, du har ju alltid mig! :D förutom när jag är sjuk (a) fast då äre alltid o pinna hit o mysa :) <3

2009-11-13 @ 20:20:08
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0