du är allt jag behöver

Fråga mig inte om rubriken, jag vet inte. Jag orkar inte. Kan inte tänka.
Mitt huvud håller på att sprängas så fort jag inte ligger raklång i sängen. Mina ben orkar inte bära mig. Jag har sovit så mycket att jag antagligen inte kommer kunna sova mer. Ni vet den där känslan där minst beröring känns som ett knytnävsslag? Och när toasitsen känns som en isbit? Jag vill inte gå på toa för det gör typ ont för att det är så kallt..? Känns jäävligt bra. Jag har nog feber skulle jag tro. Men jag har tappat bort termometern så jag kan inte kolla. Men jag är ganska säker. 
Jag knarkar SF-kanalen, Nothing Compares To You, Life In Technicolor ii, The Killers och jag saknar det mesta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0