get me good and drunk

Ungefär så.
Jag vill bli full, totalt tankad, så allt blir bra, så allt är roligt. Så jag inte behöver tänka. Jag vill slippa fundera så mycket, jag har inte gjort tillräckligt mycket idag för att slippa fundera. Jag har inte hört era skratt idag, ni som alltid gör mig så glad, som får mig att skratta tills jag gråter, som får mig att känna mig tryggast i världen, er som jag älskar.
Det är för övrigt bara jag som står ivägen för mig själv, det är bara mina hjärnspöken somsäger åt mig att jag är dålig. Jag kanske har någon slags sjukdom? Något fel är det i alla fall. I mina ögon är du gud, du lyser. Och jag är en liten skit, en tönt som du borde stampa på, hoppa så hårt du kan på tills jag är totalt tillplattad. För det är så jag känner mig, som en pannkaka. Det är där jag hör hemma, på marken, under alla andra. För jag är ju sämre än alla andra, lite fulare, dummar, lite mindre liksom, eller hur? Det är det som min hjärna skriker åt mig varje dag.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sanningen är totalt tvärt emot allt det du tänker snutt. För du är helt fantastisk, du är så sjukt jävla bra, snygg sexig och vacker! Du måste börja tro på dig själv, för det förtjänar du!



Älskade lilla lycka lyckpiller! <3

2009-09-19 @ 13:24:37
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Bumbi

Precis som veronika säger, du är precis tvärt emot allt det där!

2009-09-19 @ 15:03:41
Postat av: Annagrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

JAG HAR LUST ATT SLÅ DIN HJÄRNA OM DEN SKA HÅLLA PÅ ATT TRILSKAS PÅ DET DÄR VISET!!!!! :o <3

2009-09-19 @ 16:05:20
Postat av: Ebbsi

Älskling, som du vet känner ju jag också sådär.. Men vi får börja se varandra som den andre ser den. För det är det sanna, det verkliga. För mig är du inte bara, snygg snäll och underbar. Du är vacker. Både på insidan och utsidan. Det är sanningen, Jag älskar dig <3

2009-09-19 @ 23:18:03
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0