till er, mina bästa korvar

Jag vill bara säga att ni är något bland det bästa som någonsin har hänt mig, med er kan jag vara mig själv till hundra procent. Det är en sådan lättnad att få vara med er, att veta att jag inte har några krav på mig att vara på ett visst sätt, det faller sig liksom naturligt. Att få skratta mer er är det bästa jag vet. Att få trösta er när ni är ledsna känns bra, (missförså mig inte) att få krama er såp hårt som jag bara kan är guld. Ni är liksom mitt allt typ. Jag vet inte vad jag skulle gör utan er?
Lite mer än ett år har vi känt varandra, men det skulle precis lika gärna kunna vara hela livet. och jag vill säga att vad ni än gör, vilka val ni än gör, vilka situtioner ni än hamnar i så står jag vid er sida. Redo att fånga er när allt annat sviker. För jag sviker er inte, jag lämnar er inte kvar. När ni mår dåligt, mår jag dåligt, när ni är glada, är jag glad. 
Jag kommer alltid finnas där. Just call out my name and I'll be there.

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Aw finaste älsklingen, jag älskar dig med och kommer alltid finnas där om det så regnar eller solen skiner! Vi är bäst :D <3

2009-09-29 @ 17:11:13
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Älskade korv, du är guld och jag älskar dig stjärnstoppsmycket och kommer alltid göra det!! Tillsammans klarar vi absolut allt för vi är så jävla bäst! <3

2009-09-29 @ 19:36:49
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0