underbar kväll, ♥

Jag har, i en hel vecka, gått runt och varit sugen på godis, choklad, fetmat och ja, hela rubbet liksom. Ingen mens har kommit och jag har undrat vad det har hänt med mig..? Men så idag, då kom den... Jävla skit, jag hatar lingonveckan! :(
Men igår, det var den bästa kvällen sen Coldplay ♥ Lovely. 
  • Skratt
  • Pinsamheter, bigtime
  • Gå massoor
  • Vin
  • Kultur
  • Afrikansk dans
  • Kramar
  • Pussar
  • Random människor
  • Lååånga toalettköer
  • Arga människor som INTE uppskattar att man sminkar sig på toan när det är en mil kö... (undrar varför?)
  • Lycka i massor
  • Kärlek i massor 
  • Godisremmar
  • Poliser i söta reflexvästar
  • Fulla gubbar i massor
  • Snygga pojkar ♥
  • Tåg- och bussresa
  • SKÖN säng
I like ♥

Kommentarer
Postat av: Veronika

I love, underbaraste OCH pinsammaste kvällen på länge^^ Åh, den kvällen ska jag spara på burk! <3

2009-09-14 @ 19:48:48
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

kärlek på den <3 men märker nu att jag missa massa ?:/

2009-09-14 @ 20:09:17
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0