Så länge våra ♥ orkar slå

Just nu är svenskt väldigt fint. Håkan är fin. Kent är fin. Larsa är fin. Det mesta är bra nu, det är så. Idag fick jag hem Håkan  - Live på P&L -09. Jag sitter ensam i min soffa, ler, gråter, får gåshud. Han är så förbaskat fin och bra. Han pratar göteborska. Han säger bra saker, som får mig att gråta och skratta.
.
Svensk musik är nog den bästa, den ärligaste. Den mest nakna, med mest känsla. Klart det finns många undantag. Men fan, jag gillar Sverige. Jag längtar till Göteborg om några år. Jag längtar till Peace and Love i sommar. Jag hoppas Lars ch Håkan kommer vara där. Men just nu njuter jag med ett leende på läpparna, med dansen som spritter i benen och värmen som sprider sig genom kroppen. Allt från en sommarkväll i juli med en man i lila byxor som studsar runt och sjunger om livet. Livet som vi känner det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0