Mitt sista inlägg som sjuttonåring

Min kväll består av detta :
Kärlek på hög nivå ♥
Jag måste också nämna att imorgon slutar min barndom. Jag blir vuxen enligt lag och mina föräldrar har inte längre någon kedja att hålla mig i, jag kan göra precis som jag vill enligt lagen. Lite ballt såhär på tisdagkvällen. Jag vet precis hur jag ska utnyttja min ålder, jag ska sjukanmäla mig från skolan massor! Så, eftersom det är min dag imorgon, så bestämde jag mig idag för att unna mig lite födelsedagspresenter. Benen styrde sig själva mot Monki där jag fyndade, detta blev reslutatet:
Plus lite annat smått o gott.
Nu ska jag mysa framför film,

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sista kommentaren du får av mig i ditt 17åriga liv :) Du är bäst och jag älskar dig, kunde inte komma på någonting bättre att säga faktiskt :D <3

2010-01-12 @ 22:54:54
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0