Sagan

Jag har Sagan Om Ringen - maraton. Fina grejer. Vi började vid tre. Nu är klockan cirkus 24 och vi har precis börjat på tredje filmen. Jag mår toppen, inpressad, svettig och nördig mellan de bästa. Jag kan nästan alla repliker utantill, ändå är filmerna fortfarande spännande och bra, hur går det ihop? Fantastiskt. Den enda scen jag dissar är den första i tredje filmen, därför bloggar jag nu istället. Juste, glömde säga att det är de LÅNGA versionerna av filmerna, alla är alltså ungefär 3,5 timmar.
Nej, nu hör jag att den bättre delen av filmen har börjat så jag ska nog återgå till mina närdar inne i bubblan i vardagsrummet ( som stinker av instängt, chips, glass o fisar..) Haha, älskar oss ♥

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Älska sagan <3 och framförallt, älska oss!! <3

2010-01-11 @ 13:49:33
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Haha infiset och gosigt! :D Det kunde inta ha blivit bättre på något sätt, älskar oss <3

2010-01-11 @ 15:03:29
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0