sum up of -09

Det här blir troligtvis det längsta blogginlägget någonsin, men vad tusan jag är taggad på att summera ihop 2009.
Januari
  • Jag fick ny mobil
  • Jag fyllde sjutton barre
  • Jag hade en superrolig Odensala/Uppsala middag
  • Jag grinade som jag aldrig förut till en film, Australia
  • Jag upptäckte B&J
  • Jag började bli galet förälskad i K
  • Jag mådde ganska piss, (lovetrouble)
Februari
  • Kungsberget säger jag bara
  • V o J blev tillsammans, kändes inte bra någonstans men det funkade ändå
  • Mådde ganska så piss, alla mina bästa vänner hade pojkvänner... utom jag
  • Vår på fest hos E ute i ingenstans. Det var ... intressant
  • Fortsatte vara galet förälskad i K
  • Hade haft Sellie i ett år
Mars
  • Mådde fortfarande ganska kasst
  • Jag träffade F och höll tummarna för att det skulle bli något utav det
  • Jag började få problem med maten, började tänka dåliga tankar
  • Jag fick börja rida igen på Sellie
April
  • Ebba hade Hawaiitemamiddag
  • Jag var i Söderköping och mådde bra
  • Jag köpte min första skjol (typ någonsin)
  • Hade galet mycket vårkänslor
  • Klippte lugg
  • Sellie blev utdömd...
  • Jag grät mer under den månaden än jag någonsin gjort typ
  • Upptäckte min älskade häst
  • Hade mycket problem med mamma, blev bara förbannad hela tiden
Maj
  • Hade en misslyckad men väldigt rolig Valborg
  • Hade bror-syster kväll
  • Jag körde bil för första gången i livet
  • Jag klippte kort hår
  • Jag jobbade för första gången på Hagalund
  • Jag bstämde mig att jag vill ha Allright
  • Jag gjorde det roligaste skolarbetet någonsin i estetisk verksamhet
Juni
  • Hade den roligaste avslutningen någonsin med mina bästa
  • Hade en fantastisk början på sommaren
  • Jag sprang naken i regnet på en åker
  • Jag började umgås med L igen
  • Allright kom :D
  • Jag jobbade på Hagalund
  • Fick veta att jag skulle bli moster
  • Bästa midsommaren någonsin
Juli
  • Jag var på Gotland för första gången
  • Annagrr var här
  • Jag hade den värsta natten i mitt liv
  • Jag levde livet i den underbara sommaren
Augusti
  • Jag hade fest (ALDRIG mer)
  • Jag förlorade oskulden
  • Jag hade världens finaste pållar
  • Eldfesten säger jag bara
  • Jag var på COLDPLAY!! (den bästa kvällen i mitt liv typ)
  • Fick förälskelserus på K ... igen
  • Jag träffade underbara Henks
  • Jag började tvåan
  • Var på party hos Jess, grymt kul!
  • Tävlade första tävlingen på Allan
  • Satte igång Sellan igen, ett sista försök
September
  • Var på Kolmården med Å o E
  • Kulturnatten var kärlek på hög nivå
  • Hoppade 1.20 omhoppning på A
  • Hade myskväll hos mig med lite random människor
Oktober
  • Var i Sörping
  • Jag började vara sjuk jättmycket
  • Mamma och jag hade ett skitbra samtal om tillit och alkhol
  • Sellie åkte till Fredrik
  • Ja, inget hände i Oktober (tråkig månad)
November
  • Fick diagnosen Anemi, järntabletter och frbud mot veggokost, tjoho!
  • Mycket sjuk
  • E o Å gifte sig
  • Sönderstressad i skolan
  • Upptäckte True Blood
  • Jag älskade mina vänner extremt mycket extra
December
  • Larsa konsert!
  • Utmaningen -09
  • Mer stress än någonsin
  • MVG i HiB o NkB
  • Underbar julavslutning
  • Underbar jul
  • Bästa nyåret med bästa människorna

Ja, det var en liten sammanfattning av -09, det jag kan minnas iallafall. Det jag kan säga är att jag faktiskt haft ett väldigt bra år, framförallt sommaren och hösten. Jag har antagligen gråtit mycket med mina motgångar, men jag har även skrattat mer än någonsin. Jag har kommit stormsteg närmare mina vänner, funnit flera nya, en speciell. Jag har sårat, blivit sårad. Jag har älskat och blivit älskad tillbaka. Året slutade med flaggan i topp med några av de finaste människorna på denna jord. Jag har vuxit flera centimeter som människa, självförtroendet och självkänslan har växt, jag har utvecklats enormt inom min ridning och min personlighet och det har jag många att tacka för. Ebba, Veronika, Anna, Jessica, Henks, Bums, Linus, Annagrr, Linda, Ellen, Macke, Filip, Konrad, Allan, Sellie, Fredrik, Linnea, Mamma, Pappa, Bror, Syster, Emma, Frida, Lisa. Det är nog de namnen som lyser starkast under 2009. Nog för mig, -09 är lämnat bakom mig, smsen i inkorgen är raderade, nytt år, minnena finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja vilket år alltså. Och det har ju verkligen blivit bättre och bättre, så nu kommer 2010 bli ännu bättre :D Älskar dig Malin och våran vänskap har verkligen växt sig å stark i år. Du är den finaste Malin :) <3

2010-01-01 @ 23:15:14
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: jessica

jag saknar dig! saknar att göra allt med dig, precis så som vi gjorde förut. för det har alltid varit du och jag. för mig har du alltid varit en av de vännerna som står högst, betyder mest och jag ser mest upp till. jag skulle gärna ha varit med er på nyår, det skulle ha varit så roligt att umgås med er. men lova mig att vi träffas snart?? love you, you're like my soulmate. <3

2010-01-02 @ 17:19:21
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, Jessica du är ju världen finaste!!! :') Ja, jag lovar att vi ska ses minst en gång innan lovet är slut :D fast ni börjar ju fyra dagar innan mig, mne vafan :D <3 <3 <3 <3

2010-01-02 @ 21:21:48
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0