underbaraste kvällen

Igår var underbart, på alla sätt o vis. Så nu tänkte jag skriva lite om världens finaste människor som råkar vara mina fina vänner. Ingen bryr sig om om man är kille eller tjej, vi trängs gärna, sex pers, tillsammans i min lilla dusch. Vi badar, sminket rinner, slickat hår, men ingen bryr sig om det. Vi dansar i mitt lilla vardagsrum, ingen skäms, alla släpper loss. Det är fan underbart. En kväll full med asgarv, snurrit, mysigt, ja allt som kan vara bra var bra liksom.
Gud vad jag älskar er, ni är så jävla bra och underbara och fina och roliga och knäppa och ja... Jag kan hålla på i en evighet! Jag är lycklig med er.
*asgarv* ♥

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Alltså jag blir lycklig bara jag tänker på det (: Så jävla underbart, o just som du säger, man kan verkligen vara så. Man älskar och känner sig verkligen älskad. Fy fan vad vi är bra!

2010-01-17 @ 16:01:00
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Vänskap kan inte bli bättre än vad den är mellan alla oss, alla är sig själva, alla älskar och alla är älskade :) Jag är så himla tacksam och lycklig! Älskar oss <3

2010-01-17 @ 17:07:07
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0