Nu kan du få mig så lätt

Jag är en hopplös människa. Kan inte hålla mig ifrån skrivandet, så fort jag känner för att skriva något så blir det nog så. Oavsett vad jag tidigare sagt.
.
Jag saknar. Jag vet inte vad, kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag saknar, så mycket vet jag. Det är världens jobbigaste känsla, ett stort svart, ekande och tomt hål i mitt bröst som bara väntar att på fyllas med saker. Som aldrig kommer. Jag saknar P&L, mina allra finaste vänner, mina skatter. Som jag träffer alltför sällan under den här delen av året. Jag saknar Håkan, trots att jag aldrig träffat honom, eller ens sett honom. Någonsin. Jag saknar tävlingar och träningar. Jag saknar. Jag trampar vatten.
.
I put my trust in you, my golden friend.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Min fina korv, jag saknar dig så att det gör ont i mig! Det blir skönt när skolan börjar när vi kan sitta nere i matsalen och ta alldeles för långa kafferaster och bara skratta åt ingenting och må så bra som bara korvar kan må när dom är tillsammans :) <3

2010-07-27 @ 14:40:42
Postat av: Malin

fina du <3 <3

2010-07-27 @ 19:10:07
Postat av: Ebbsi

Jag sitter ensam och dricker kaffe, inte okej! Men det kommer ju faktiskt en dag snart då både jag och Veronika är lediga (!) då borde vi ses och ha korvmys<3

2010-07-28 @ 11:14:00
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0